dinsdag 8 januari 2008

Minibook "About a boy"

Na een langdurige scrap-dip ben ik het nieuwe jaar weer vol goede moed en allerlei voornemens begonnen. Iedereen die dit leest wens ik alsnog een liefdevol, gezond en scrappig 2008 toe!
Dit is een van de eerste dingen die ik gemaakt heb dit jaar: een miniboekje over mijn zoon Sem. Dit zijn enkele bladzijden uit een eenvoudig te maken boekje:



Gebruikt materiaal: 4 soorten patterned paper van My Mind's Eye, een klein hardkartonnen babyboekje (o.a.te koop bij de Blokker €1,- p.st.), bruin lint, cat's eye black en chestnut, stempels van Making Memories en Basic Grey, witte inkt pen (Pentel K230)..en leuke quotes over jongens (kijk bij mijn links voor leuke quotesites...).

Wat kun je binnenkort van mij verwachten?? Een miniboek over de zomervakantie 2007 (bijna af) en 3 nieuwe ontwerpen voor het scrapbookforummagazine van februari met als thema.......(..tja, dat is nog even geheim!)

Geen opmerkingen: