dinsdag 29 januari 2008

Pose

Eindelijk weer eens een spread van mij! Deze foto's maakten we eind vorig jaar in de hoop dat er een mooie foto bij zou zitten om op canvas af te laten drukken. Uiteindelijk is het de grote (links) geworden, maar de andere foto's van de "shoot"zijn zo ontzettend lief en aandoenlijk ook dat ik ze gewoon MOEST gebruiken in een lay-out. Uiteindelijk is dit het resultaat.



De fotootjes op de rechter lay-out zitten in kleine mapjes gestoken (detail: zie hieronder): op maat geknipte visitekaartjes-houders....Leek me geinig om te gebruiken.

Gebruikte materialen: 2 vellen zwart cardstock, 1 vel oranje cardstock, 2 dessinvellen uit een oude papierlijn van Provocraft (Christina Cole): rainbow layers en pink layers. De bloemen zijn van vilt, geknipt uit een strook vilten bloemen (Xenos), Happiness card van 7gypsies, knoopjes foof-a-laa, brads van O'scrap, mal: "Scallop swirls" van The Crafters Workshop, zwarte pen: Stabilo OHPen en visitekaartjes-bewaarmappen (Hema).

1 opmerking:

Kwebbel zei

Hi,
Ik heet Kwebbel/Susanne , ik kom uit Duitsland. Ik spreek een klein beetje Nederlands. (Ik ben op vakantcie in Belgie/ De Haan)
Ik find u Layouts echt super!
Ik heb och en Blog.

http://scrapbookinghohenlohe.blogspot.com/