zaterdag 10 januari 2009

Het is echt een winterwonderland!

Wow, wat is het de afgelopen dagen prachtig in ons landje! De sneeuw in de bomen en het landschap, het ijs...de gezellige sfeer erbij, super! Een heuse ijsbaan op de grote vijver in het park met koek en sopie!
Afgezien van een soort van chronische vermoeidheid (ik raak maar niet uitgeslapen en uitgerust?!) waar ik momenteel last van heb, probeer ik er wel een beetje van te genieten. Peter heeft vrijdag prachtige winterplaatjes voor me geschoten. Kijk maar:


Vanmiddag zijn we er even op uit geweest met Sem en Amber om het ijs op te gaan bij de ijsbaan.

Jammer genoeg heb ik geen schaatsen anders had ik best even gewild...al die mensen te zien schaatsen, geeft je toch de kriebels om ook te willen.....Misschien toch maar es kijken voor een paar schaatsen??
Sem en Amber vonden het prachtig om op de slee over het ijs te gaan, terwijl papa en mama als een soort van "rendieren"(= de woorden van Sem) fungeerden. Amber had het op een gegeven moment toch wel erg koud en huilde van de pijn aan haar handjes, dus zijn we maar naar huis gegaan. Sem zou graag wel es willen schaatsen, zei hij. Morgen gaan we nog een keer zolang het nog kan...

Geen opmerkingen: