zondag 28 juni 2009

Vaderdagcanvas voor workshop tieners

Het is alweer even geleden dat ik gepost heb, want ik ben prive zo druk geweest met van alles, dat scrappen en bloggen er bij in geschoten is.
Voor Yoppa heb ik twee keer de workshop "je pa kan vast op canvas" gegeven: de tieners maakten een canvas voor vaderdag. Ze vonden het leuk om te doen en ik vond het ook leuk om te geven. Dit zijn de voorbeeldcanvassen die ik gemaakt heb:
Morgen geef ik de laatste scrapworkshop voor Yoppa XL (16+): we gaan met 7 deelnemers een LOVE-woordboekje maken. Ik heb prachtig papier besteld bij Creabest (nog super bedankt voor de geweldige service, Berthine!!!), check: http://creabest.nl/webwinkel.html?page=shop.browse&category_id=184.

Enne voor mijn 100-lo challenge: dit zijn nummer 19 en 20! ;)

Geen opmerkingen: