zondag 30 augustus 2009

Bye bye scrapbookforum...

In de zomervakantie heb ik een knoop doorgehakt: afscheid nemen van het scrapbookforum waar ik al erg lang lid van ben geweest en ook designteam-member was.
Door mijn studie, werk, gezin en andere dingen die ik leuk vind om te doen, kwam ik steeds minder op het forum en verloor zo een beetje het gevoel, dat ik er altijd bij gehad heb.
Scrappen vind ik nog steeds erg leuk om te doen, dus daar ga ik nog wel mee door, maar forummen en designen een stuk minder...In het komende magazine dat een dezer dagen uitkomt, staat mijn laatste werk voor het DT. Deze blog hou ik natuurlijk gewoon aan ;)

Verder heb ik een soort onderbuik-gevoel dat het tijd is voor iets nieuws...Ik weet niet wat, maar ik ga mijn gevoel achterna en ontdekken wat datgene is.....

1 opmerking:

Karin zei

Ik heb het op het forum al gezegd, maar ik vind het echt jammer dat je ermee stopt. Begrijp je beslissing wel natuurlijk, maar toch jammer dat je er ook de weekenden niet meer bij zult zijn. Ik ben heel erg benieuwd trouwens wat dat onderbuikgevoel gaat opleveren...

Groetjes,
Karin